Minimum 23 000 Ft értékű vásárlás esetén megkapsz egy Moroccanoil Hajkezelés!

Hogyan vásároljunk?

Weboldalunkon keresztül vásárolhatja meg a termékeket www.xpertbeauty.hu online rendelés formájában.

Bevásárló kosár

A weboldal áttekintésével kiválaszthatja a megvásárolni kívánt termékeket, miután kiválasztotta a terméket, kattintson a „Tegye a kosárba” gombra, ezáltal behelyezi a kívánt terméket a vásárlókosárba. A megfelelő gomb, a weboldalon minden termék mellett megtalálható. A fentebb leírt eljárással annyi terméket adhat a kosárba, amennyit csak akar, a rendelkezésre álló árúkészlet keretén belül. Ha egy bizonyos termékből több darabot szeretne megrendelni, akkor a mennyiséget tartalmazó mezőben módosíthatja a kívánt darabok számát, majd kattintson a frissítés melletti szimbólumra. Fontos tudni viszont, hogy ugyanabból a termékből maximum 10 darab rendelhető.

Ha ki akar törölni egy terméket a bevásárlókosárból, kattintson a "Termék törlés" gombra a rendelési táblázatban.

Hogyan lehet rendelni?

A megrendeléseket online bármelyik órában leadhatja.

  1. A termék megrendeléséhez szűkséges a bevásárló kosárba tennie a termékeket és a következő lépéseket követni: regisztrálj új vásárlói fiókkal vagy jelentkezz be a Facebook vagy Google által. Töltsd ki a vezetékneved, keresztneved, kiszállitási címed és a fizetési módszert.
  2. Ha már rendelkezik egy fiókkal az xpertbeauty.hu weboldalon, jelentkezzen be, helyezze vásárlási kosárába a kivánt termékeket, ellenőrizze a szállítási dátumokat és válassza ki a fizetési módszert.
  3. A fent leírt lépések végrehajtása után, gondosan olvassa el újra a beírt adatokat és kattintson a "Megrendelni" gombra. Bankkártyás fizetés esetén a PayU oldalra kerül, ahol megadhatja a bankkártya adatait és jováhagyhatja a fizetést.
  4. Megerősítő e-mailt kap, amelyben tájékoztatja Önt a megrendelés átvételéről. Kérjük, ellenőrizze a megrendelés helyességét, gondosan olvassa el a megfelelő e-mailt.
  5. A fiókadatok megmaradnak és egy új rendelés leadása esetén nem kell újra megadnia őket, esetleg csak, ha a kiszállítási címet szeretné megváltoztatni.
  6. 6. Ha a termék a ‘Véges készlet’ címkével jelenik meg és nem helyezhető a vásárlási kosárba, ez a már leadott, aktív rendelések miatt nem elérhető.

Hogy lehet módosítani vagy eltörölni egy rendelést?

Ha meggondolja magát, mielőtt a "Megrendelés leadása" gombra kattint, eltávolíthatja a bevásárlókosárból azokat a termékeket, amelyeket már nem szeretne megvásárolni vagy megváltoztathatja a kiszállítással vagy a fizetési móddal kapcsolatos adatokat. Ha már leadta a rendelést, akkor az adatokat módosítására már nincs lehetőségünk.

Abban az esetben, ha hibás terméket rendelt vagy hibás címet adott meg, a rendelést törölni kell és egy új rendelést kell leadni a megfelelő adatokkal és termékekkel helyettesíteni. A rendelés lemondásáért lépjen velünk kapcsolatba a shop@xpertbeauty.hu e-mail címen keresztül.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ha a megrendelés már feldolgozásra került van, azt már nem lehet lemondani, csak kézbesítéskor utasíthatja vissza a futárnál (külön költség nélkül), illetve bankkártyával való előrefizetés esetén a kifizetett érték akkor kerül visszatérítésre a számlájára, miután a raktárunkba visszatért a csomag. Abban az esetben, ha a rendeléshez az utánvétes fizetési módszert választott, akkor a csomagot ugyanúgy, dímentesen elutasíthatja, azt követően pedig az visszérkezik raktárunkba.

Telefonszám: +36 1 933 3225 Elérhetőség: Hétfő-Péntek: 09:00 - 17:00